Saturday 6 August 2011

Tak Puas Hati???

Suda lama aku x update blogger...bz ngan kuliah, n wat assignment lg..naknak minggu depan maw exam..lagi lah b'tmbah bz...tajuk ari nie agak kasar...kasar ke????ermm..suka aty aku lah...post aku...ad aku kesah???HAHA..

sengal jep aku nie...ishhh...mai sini aku nk cite psal tajuk di ats 2...
aku x taw lah ap nk jdik ngan minah nie...asal lalu dpan kelas aku jep tgok aku cm nk gado..asl???TAK PUAS HATI ke???hahhh!!!!nampak ketidakpuas ati dier 2.. pelik binti ajaib tol..nk kata ad masalah,x da kot..suda selesai kes lamalama dulu..agak nyer x puas ati lagi 2 kt aku...ap MASALAH ko hahhh POMPUAN???
aku cukup sabar ngan ko taw x???ko ngan genggeng ko 2 mmg nk fight aku ke???cukupcukup lah genggeng ko 2 cari publisiti kt kelas aku..skang ko nk cri pasal ngan aku???nie suda lebeh...aku malas nk gadogado ngan ko...x da function kot nk fightfight ngan ko naknak skang bulan ramadan...
aku x nak tules nama ko n genggeng ko 2...x maw ltak namanama yg 'sengal' kt dlm blog aku..sapesape terasa,sorry lah..aku suda x tahan ngan mata ko yg agk KEJAM cm nk CEKIK aku 2...tmbah plak ngan mulut ko yg macam LONGKANG 2...

mulut ko x bole ke x kutukkutuk org???sudasuda lah b'cerita psal org..ko x yah lah nk gadogado + jgn nk amik 'org ' yg aku suka...aku taw ko nie mmg jenis x bole tgok aku lebih sedikit..mesti ko nk gak....

No comments:

Post a Comment

Suda Baca ???? Tinggal Lah Komen Anda Disini !!